zaterdag 27 juni 2020

Facebook hop Nederlandse Stampin'Up! Demo's

Hoi freubelaars,
Er was weer een nieuwe een facebook hop ( 26 juni 2020) Mijn advies..ga lekker zitten en geniet (dat hopen ik natuurlijk) van mijn project.
Ieder heeft een favoriete set gekozen uit onze nieuwe jaarcatalogus 2020/2021.
Uiteraard staan er heel veel mooie nieuwe dingen in maar er zijn ook enkele sets die nog een jaartje mochten blijven samen met de nieuwe materialen.
Voor deze hop heb ik gekozen om de Peony Suit te gebruiken.
Net als de Greenery Suit (gebruikt in mijn vorige facebook - en bloghop) zit er in deze Suit ook heel veel moois.
Een van de mooie materialen is het DSP ohh helemaal in luve!
Maar wat dacht je van de Stempels en passende Dies...of het Shimmery Ribbon,mooie Faceted Gems en dan nog een favoriet van mij..de Square Vellum Doillies!!
De elegante uitstraling van deze suit maakt hem geschikt voor bijna alle gelegenheden.
Dan zul je nu willen weten wat ik gebruikt heb..ja..alleen de dies..(uhmmm yep je leest het goed)
Van deze Dies kun je nl meer dan alleen de pioenroos en bladeren uitstanzen,een rand maken.

Stampin'Up! heeft een mooi vb gemaakt in de catalogus van de bloem in 3d.
Ik zou ik niet zijn als ik hierop een variant heb gemaakt..na veel oefenen en onderzoek naar de pioenroos en hoe hij inelkaar zit heb ik dan zelf getracht een bloem te maken die (naar ik hoop) zo realistich mogelijk is.



Dat denk ik haast van wel want mijn pa kwam laatst hier en vroeg of dit de pioenroos uit het bloemstuk van oma was...nope..van papier en hij keek me aan of hij water zag branden..dus ja ik denk dat hij wel realistisch genoeg is.

Nou ik zal een klein beetje de sluier oplichten van hoe hij is gemaakt.
Ik heb de 4 onderdelen van de bloem uit het pakje gehaald en deze meerdere keren gestansd op Whisper White Cardstock.Na het stanzen heb ik ze voorzichtig met de Sponge Dauber gekleurd..van licht ( Petal Pink en Blushing Bride ) naar donkerder Rococo Rose en Magenta Madness) ..om wat meer nuances erin te krijgen heb ik als laatste met een Waterbrush wat Merry Merlot aangebracht.
Wil je nog meer schaduw of diepte dan gebruik je de schaduw techniek door Magenta Madness en Old Olive te mengen hierdoor krijg je een mooie donkere tint die perfect past bij de andere kleuren.

Het inelkaar zetten was nog even een gepriegel maar ach dat priegelen doe ik graag.
Het eind resultaat is een klein bosje magische pioennroosjes.

Wil je nog meer inspiratie voor deze mooie Suit????
Kijk dan naar andere blogposten want ook hierin heb ik lekker gespeeld met de PeonySuit.

Ik wens jullie veel plezier  en hoop dat je inspiratie hebt gekregen om  zelf met  de prachtige Peony Suit en de mooie producten aan de slag te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie: