woensdag 29 april 2020

Blogpost van de fb hop (29 april 2020)

Lieve freubelaars
Vandaag een post  met in de hoofdrol de mini voorjaars catalogus.(fb hop)

Ik hoop dat jullie wat inspiratie krijgen zeker nu in deze moeilijke tijd is even knutselen wel fijn maar niet altijd makkelijk.
Ik heb een eenvoudig project gemaakt met een 3-d bloem en dus net iets anders.

Op het schrijfblokje zit een 3d bloem en ook op de magneet en deze heb i bewerkt met een lakje ivm het oppakken.
Het blokje is gemaakt met het dsp van Peaceful Poppies en de passende stempels Painted Poppies en dies ( blz 25 )

Ik heb  Cardstock gebruikt uit de Subtles serie Pool Party en Mint Macaron.
De sluiting van het blokje is gemaakt met de label uit de bundel van Painted Poppies aan de achterkant zit een magneet zodat het blokje ook dicht blijft.










Ik vind het altijd leuk om een setje te maken dus voor deze hop heb ik een  magneet  gemaakt met  3d bloem.



De bloem heb ik op de  cirkel  ( label) uit de dies set  gekozen zodat  de bloem beter vast  zit en je  niet tegen de achterkant van de bloem kijkt.( tuurlijk ziet er ook mooi afgewerkt uit!)
Tip kleur de bloemen ook aan de achterkant zo krijg je een mooie natuurlijke bloem zonder zitten achterkant.

Lijkt het je leuk om ook eens een 3d bloem te maken dan kun je altijd contact opnemen met mij er zijn verschillende mogelijkheden .
Deze mooie set is nog tot 2 juni 2020 verkrijgbaar en natuurlijk ook het passende dsp.
Wil je weten hoe...nem dan contact met me op via pb of whatts app ( 06-28121254)



Groetjes  en een dikke knuffel
Yolande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie: