dinsdag 19 mei 2020

Home Decor SU Style Blog Hop May 2020



.
Hi hi My name is Yolande Greve-Nijssen from the Netherlands
 Thank you for looking at this special blog hop for me .. in English language and also in Dutch language. You came here through my English colleague Janice thomson or started here. Today several colleges have done their best for you to create a beautiful home decoration project. Sit back with a cup of coffee or tea and see what else is possible with the beautiful materials


Hoi hoi

Mijn naam is Yolande Greve-Nijssen uit Nederland.
Bedankt voor het kijken op deze voor mij bijzondere bloghop..in Engelse taal en ook in Nederlandse taal.
Je bent hier gekomen via mijn engelse collega  Janice thomson of hier  begonnen.
Vandaag hebben verschillende colleg's hun best gedaan voor jullie om een mooi home decoratie project te maken.
Ga er rustig voor zitten met een kopje koffie of thee en kijk wat er allemaal nog meer mogelijk is met de  mooie materialen van Stampin'Up! en andere te decoreren spullen



My greatest passion is crafting on paper .. I love painting, so I try to apply this as much as possible in stamping. Flowers and butterflies are ideal for this. That is why I like to use it on materials other than just cards and packaging. I was also pleasantly surprised with the invitation to this group. Thanks !! Home deco is so much fun to do but also the recycling of old materials such as bottles, pots and wicker objects


Mijn grootste passie is knutselen op papier..Schilderen vind ik het fijnste om te doen daarom probeer ik zoveel mogelijk om dit toe te passen in het stempelen.
Bloemen en vlinders zijn daar uitstekend geschikt voor .
Daarom gebruik ik die graag  op andere materialen  dan  alleen voor  kaartjes en verpakkingen. Ik was ook blij verrast met de uitnodiging voor deze groep.Bedankt!!
Home deco is zo leuk om te doen maar ook het recyclen van oude materialen zoals flesjes,potten en rieten voorwerpen vind ik gaaf om te doen.
 


For this blog hop with the theme designers choice, I chose a wicker heart.A heart for everyone who is currently having a hard time in all countries, sitting at home and working. Or perhaps bick, having family who are sick. This heart is for all of you!

Voor deze blog hop met als  thema :ontwerpers  keuze,koos ik voor een rieten hart. Een hart voor iedereen die het momenteel moeilijk heeft in alle landen, thuis zitten en werken. Of misschien ziek zijn, familie hebben die ziek is. Dit hart is voor jullie allemaal!


I used the Goodmorning Magnolia Bundle as stamps. The prints are made on Watercolor Paper once completely and once the flower in Pear Pizzaz. Then I made 5 prints on Vellum (parchment paper) with Rococo Rose. These are all painted separately with Blushing Bride ink and an extra bit of Rococo Rose to give shade. For the leaves I used Pear Pizzaz and Old Olive ink. As a finishing touch I made some extra shade with   Rococo Rose and Old Olive.I cut out  all the flowers with a fine  siccor.

Als stempel heb ik de Goodmorning Magnolia Bundle gebruikt.
De afdrukken zijn op Watercolor Papier gemaakt een keer helemaal en een keer de bloem in Pear Pizzaz.
Daarna heb ik 5 afdrukken gemaakt op Vellum.(Perkamentpapier) met Rococo Rose.
Deze zijn allemaal apart geschilderd met Blushing Bride inkt en als extra een klein beetje Rococo Rose om schaduw te maken .Voor de bladeren heb ik Pear Pizzaz en Old Olive inkt gebruikt.Als finishing touch heb ik wat extra schaduw gemaakt met  Rococo Rose en Old Olive.Ik heb alle bloemen uitgeknipt met een fijn schaartje.





At the top of the big heart I placed a magnolia button.As finishing touch a placed a small butterfly ( wich is my signature). With a beautiful ribbon( Old Olive) the heart is finished and ready to be given as a gift or for all of you for now. 
For everyone a lot of love and a hug! 
Greetings Yolande







Bovenaan het grote hart heb ik een klein  magnolia knopje geplaatst.Als afwerking heb i een klein vlindertje erop gemaakt( mijn handtekening)

Met een mooi lint ( Old Olive) is het hartje afgewerkt en klaar om als een kadootje te worden gegeven of voor nu voor jullie allemaal.
Voor iedereen veel liefde en een knuffel!
Groetjes Yolande  

1. Sara Levin
2.Janice thomson
3.Yolande Greve-Nijssen

8 opmerkingen:

  1. Love the paper flowers you've made! They're a beautiful addition to your heart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice paper flowers. Beautiful. And very nice on the hart. ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaf! mooie kleuren combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gedachtegang met het hart hartverwarmend en wat heb je het mooi gemaakt top top top

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie: